понеделник, 25 ноември 2013 г.

Fast Food Сърцераздирателно

Бързата работа - срам за майстора, бързата кучка слепи ги ражда.... просто прекрасни поговорки, измислени от някой по-мързелив от мен. Да си мързелив и гладен обаче, ето това ражда шедьоври. Особено, ако няма кой да те нахрани...

Този път жертвата са пилешки сърца, купени вчера в миг на шопинг умопомрачение и оставени в хладилника за размразяване. Така ми се приядоха сърчица като ги видях че нямам думи да опиша моментното слюнкоотделяне. Естествено, типично за мен, няколко минути по-късно забравих за тях, и мажейки филии с хайвер се захванах да довършвам работата по магазина за бижута на Катрин.

Тази вечер, както обикновено, се прибирам гладен, и както обикновено, в хладилника няма нищо. Освен тарелка размразени сърца. Сетих се за вица, дето женените мъже дебелеят, защото като се приберат вкъщи, гледат, в леглото същото и си викат "я да видя какво ново в хладилника". Е, в моя кънти като празна катедрала, изключвайки гледащите ме влюбено кокоши субпродукти. Да се захващаме за бързото им приготвяне...

Тенджерката, котлона, сами се досещайте. Сварих ги за двайсетина минутки в червено вино, хубаво. След това ги прецедих добре, да не ми цвърчат докато ги запържвам, и хайде в друга тенжерка с масалце. Общо половин час шетане около печката. Изядох си пръстите. Тоест - бързата кучка, планина повдига.


Няма коментари:

Публикуване на коментар